۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۳۲۳۹۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران مطرح کرد؛

۹ دی تبلور پیوند عمیق میان امام و امت| مدیریت رهبری عنصر اصلی مهار فتنه ۸۸

۹ دی تبلور پیوند عمیق میان امام و امت| مدیریت رهبری عنصر اصلی مهار فتنه ۸۸
حجت الاسلام مشایخ ۹ دی را تبلور پیوند عمیق میان امام و امت دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در نهم دی به دنیا ثابت کردند با قدرت پشتیبان انقلاب و ولایت خواهند ماند.
حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن نهم دی از این حماسه تاریخی به عنوان برگ زرینی دیگر بر افتخارات مردم انقلابی ایران اسلامی دانست و گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی به همه جهان نشان دادند تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب، با بصیرت ایستادگی می‌کنند.
 
وی با بیان این که دشمن همواره به دنبال فتنه انگیزی و آشوب در کشور است، افزود: مسؤولان ما نیز باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده فرصت فتنه انگیزی را به دشمنان ندهند.
 
حجت الاسلام مشایخ، نهم دی را روز بصیرت و پیمان مردم با ولایت دانست و خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ پیوند عمیق خود را به آرمان امام وشهیدان مستحکم وناگسستنی کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، مدیریت حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را عنصر مهم و اصلی مهار فتنه ۸۸ دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری با موضع گیری روشنگرانه و به هنگام خود آتش فتنه را در کشور خاموش کردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، نهم دی را تبلور پیوند عمیق میان امام و امت دانست و گفت: ملت بزرگ ایران در نهم دی سال ۸۸ به دنیا ثابت کردند که با قدرت پشتیبان انقلاب و ولایت خواهند ماند.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی علیرغم تلاش‌های غرب گرایان خودفروخته داخلی از فتنه‌ها مصون مانده است، بیان داشت: تا زمانی که ملت ولایت مدار ایران اسلامی پشتیبان انقلاب و ولایت هستند، صدمه‌ای به این نظام الهی وارد نخواهد شد.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که ملت بزرگ ایران، نهم دی ماه هوشمندانه در برابر سران فتنه ایستادند و از انقلاب، نظام و ولایت دفاع و حراست کردند، گفت: حقیقتاً باید روز نهم دی را روز میثاق امت با ولایت نامگذاری کرد، چون مردم در آن روز ارزشمند به دنیا ثابت کردند پشتیبان ولایت هستند.
 
وی با تأکید بر این که نهم دی متعلق به آحاد ملت ایران است، بیان داشت: برخی‌ها در این سال‌های اخیر تلاش کردند این حماسه عظیم به فراموشی سپرده شود که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت دلسوزان انقلاب و نظام، شکست خوردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نهم دی ماه نماد حیات، آگاهی و بیداری ملت ایران در عرصه سیاسی بود، تصریح کرد: سالروز این حماسه عظیم همواره باید گرامی داشته شود تا انقلاب و نظام اسلامی حفظ شود.
 
امام جمعه نوشهر با اشاره به این که یکی از تلاش‌های دشمن برای نفوذ در کشور، کمرنگ کردن حرکت‌های انقلابی و ارزشی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم بزرگداشت چنین حماسه عظیمی، عامل تقویت نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات